זה כבר מזמן לא מדע בדיוני: הרובוטים ממשיכים להופיע במקומות מפתיעים שלא ידענו שאנחנו צריכים. הפעם הם משתלטים על נישת הפרסום בתלת מימד ומקדמים, איך לא, את קוקה קולה.
ב- 8 לאוגוסט 2017 חברת קוקה קולה חשפה את ההישג האחרון שלה. הפעם לא מדובר בעוד משקה, אלא בטכנולוגיית פרסום חדשה: רובוט בצורת שלט פרסומת תלת מימדי.
בניגוד לשלטי פרסום רגילים או אפילו אלו המתקדמים שהינם מסכים גדולים שעליהם מוקרנים תכנים שיווקיים, הפיתוח של קוקה קולה הוא שלט רובוטי בגודל 20 על 12 מטרים, שמורכב מ- 1760 מסכי LED קטנים. כל אחד מאותם מסכים קטנים מסוגל לזוז בנפרד באופן שיתאים לתוכן השיווקי שעל המסך. כך יוצר השלט חוויה תלת מימדית שאליה נחשפים מדי יום מאות אלפי העוברים ושבים בכיכר טיימס בניו יורק, שם הוצב השלט.
תנועת המסכים שיוצרת את התמונה התלת מימדית נשלטת על ידי המוח הרובוטי שבלבו של השלט. נציגי ספר השיאים של גינס נכחו בהשקת השלט, ולאחר חשיפתו העניקו לקוקה קולה שני שיאים חדשים: אחד על היותם הראשונים בעולם להשתמש בשלט רובוטי תלת מימדי, והשני על יצירת השלט הרובוטי התלת מימדי הגדול בעולם.
לשלט צפויים להחשף כ- 150 מיליון אנשים בשנה (מקומיים ותיירים) ולכן לא מפתיע שקוקה-קולה תשכיר את השלט למפרסמים שונים. עלות הפרסום על גבי שלטים אחרים בכיכר טיימס היא 4-1 מליון דולר לשנה, אולם סכום הפרסום בשלט החדשני עדיין לא ידועה. מעניין לציין שלקוקה קולה מסורת ארוכה של הצבת שלטי פרסום חדשניים בכיכר טיימס, שהחלה כבר בשנת 1920.